niedziela, 9 czerwca 2013

Bartosz "Bartas" Tritt , Margaret

Siemka ! Jakoś nie miałem czasu by umieścić post na blogu wcześniej ;C W poniedziałek zdobyłem autograf od Margaret .Chyba nie trzeba jej przedstawiać piosenkarka , która charakteryzuję się piosenką "Thank you  very much " Laureatka konkursu Top Trendy 2013 - Przebój roku .  Zdobyłem go wysyłając list z kopertą zwrotną . Czekałem 17 dni :) Bardzo się z niego cieszę .
Drugi autograf jest od mniej znanej osoby jest on od Bartosza Tritta . Pewnie wszyscy myślicie kim on jest .?  : a więc tak Bartek to vice-mistrz świata w FIFA 13 . Do pierwszego miejsca zabrakł mu jeden gol . Bartek pochodzi z Poznania . Autograf zdobyłem umawiając się z nim na jednym z boisk na , którym Bartek przekazał mi autografy . Autograf jest wymarzony :)




3 komentarze: