poniedziałek, 25 listopada 2013

Leo Messi

Czeeeeść! Po pustkach nagle się coś  ruszyło (kiedyś musiało) . Otrzymałem list z Barcelony . Myślałem , że to od Barcy jednak okazało się , że to coś lepszego ! Autograf Leo Messiego . Lionela chyba Wam nie muszę przedstawiać ale jak już to - argentyński piłkarz , występujący głownie na pozycji napastnika w Barcelonie i reprezentacji Argentyny, której jest kapitanem. Jest najlepszym strzelcem w historii klubu . Autograf Leo jest moim wymarzonym z wymarzonych . Naprawdę nie wiem co mam więcej napisać. Po prostu jestem zachwycony! Autograf zdobyłem wysyłając prośbę na adres prywatny , więc przepraszam ale nie podam . Pozdrawiaam ! 





22 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje!!! :)
    Serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, meeeega sukces !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje!
    Zapraszam do mnie http://autografki-ewki.blogspot.com
    Dodałam do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swieeeeeeeeeeeeeeetny, gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz proszę tylko czy wysyłałes do Ameryki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedz proszę tylko czy wysyłałes do Ameryki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile czekałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki!
    Mam na wymiane prywatne adresy Kuby Blaszczykowskiego i Bogdana Wenty zainteresowanych prosze pisac na mail bartekwojtyczka99@onet.pl

    OdpowiedzUsuń