poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Moje pierwsze autografy w życiu =)

Okej no to szaleje . Dodam dziś połowę  moich  autografów ...może mniej niż połowę by było co oglądać pózniej . Okej  więc zacznijmy od pierwszego mojego autografu w życiu tak jak pisałem zdobyłem go osobiście , a był to autograf  Małgosi Sochy : 
Jak go zdobyłem .? Mianowicie tak : wracałem samochodem od babci , i koło mnie wybudowali taki hotel ze sklepami . Jedziemy z rodziną i nagle : Przecież to ta z Brzyduli (wtedy była na to moda ) :P więc szybko podbiegłem i okazało się , że wraz z nią jest Łukasz Zagrobelny więc przytrafiła się okazja by zdobyć 2 autograf . :) 





Aaa zapomniałem ! Przepraszam Was bardzo za jakość , ponieważ robię zdjęcia a nie skanuje . Niestety mój skaner jest w naprawie . Za kilka tygodni się to zmieni :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz